Highlighted
Mauri
Quiet Contributor
  • 0
  • 3
  • 0
Registered since

Mar 26, 2019

Auricular izquierdo no prende

Lo acabo de comprar hace 2 meses y casi no los uso ya hice todo lo q dicen sus manuales y es un problema para el soporte tecnico aqui en mexico
4 REPLIES 4
Moderator

Re: Auricular izquierdo no prende

HI Mauri,

Thank you for posting and welcome to the community. I'm sorry to hear you are having trouble with your left headphones.

Could you please confirm for us which headphones you have? As how we troubleshoot will depend on the headphones. To contact your local Technical Support team in Mexico, you can find the contact details HERE and they will be happy to help.

Kind Regards,

Keith_L - Community Support - 

Mauri
Quiet Contributor
  • 0
  • 3
  • 0
Registered since

Mar 26, 2019

Sound sport free
Tengo desde las 9 de la mañana tratandome de comunicar y nadamas esta contestadora pesimo servicio me puedes dar un numero mas directo
Moderator

Thanks for getting back to us Mauri.

The number that we linked to earlier is the only number available for contacting your local technical support team, we do not have another we could give you. 

I do apologise that you have been unable to reach them so far, but they are the best bet for you to get this issue resolved.

Kind Regards,

Keith_L - Community Support - 

Mauri
Quiet Contributor
  • 0
  • 3
  • 0
Registered since

Mar 26, 2019

Y no hay forma de resetear cuando los pongo en el centro de carga marca llena la bateria pero al quitarlos solo enciende el derecho y en la aplicacion solo muestra un audifono
Intente actualizar y me dice q coloque los 2 audifonos
Ayuda x favor es estresante
Compre esta marca xq el de la tienda me los reomendo