CindyRuiz
Participant
  • 0
  • 1
  • 0
Registered since

Dec 30, 2019

La bocina se sumió

¡Buenas tardes! 

El día de ayer estaba tratando de limpiar mis audífonos Bosé SoundSports Fly con un algodón  y sucedió que la parte interna del auricular se metió y ahora el sonido se escucha muy débil. La conexión Bluetooth funciona símbolo problemas pero lo que falla es el sonido que es muy poco a comparación de cómo era a anteriormente. 

Quisiera saber si me pueden proporcionar información acerca de cómo puedo hacer para repararlos o dónde los puedo llevar para reparlos

1 REPLY 1
Tegan_M
Moderator

Re: La bocina se sumió

Hello CindyRuiz, 

Thanks for reaching out to the community, welcome!

As this is an English speaking forum, what I would suggest for the best support is to reach out to your local service team for assistance with this matter.  Our local support team can be contacted via clicking this link and selecting your region, this will redirect you to our website. Please scroll to the bottom of the website and there you will find a 'Contact Us' tab, this will provide you with all the relevant contact information for your country. 

Kind regards,

Tegan M - Community Support

Feel more. Do more. Be more.
Come check out my profile here. New to the community? Check out our Community Guidelines and How to use the Bose Community for helpful hints on getting started. And don't forget to check out our new and improved Community Ranks and Rewards!